Humira

Nästa vecka ska jag in till sjukhuset för info om humira! Jag är lite nervös då man ska ta detta hemma, själv. Jag är absolut inte nålrädd.. men konstigt nog är jag nojjig inför detta. Sen är jag lite nojjig över biverkningar, vilka är det och kommer jag få några?

Jag har tidigare fått remicade men efter koloskopin såg de att det inte funkar.. alls. Trots dessa stora doserna jag fått de sista gångerna. Jättetråkigt och inte så konstigt att jag haft så ont då, jag e ju fof sårig i hela magen.

Min läkare ska även prata om stomi, vilket jag tog upp själv! Jag vill veta lite vad det innebär osv. Om jag verkligen ska plåga mig igenom några år till IFALL humiran inte funkar.. vi får se :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback