Jobbiga tider

Var inne på akuten i fredags. Har riktigt svåra smärtor som kommer och går på olika ställen. Det sitter i leder eller muskler. Tyvärr visste läkaren inte vad det kunde vara.. ska in på röntgen o kolla brosk o så snart hoppas jag. Knepigt är det, och smärtan kommer smygandes.. söndag var det lite grann.. igår lite mer och idag är det som värst.. imorgon kommer det släppa och tors helt borta. Sen går det några dagar och så börjar det om på något nytt ställe. Har fått citodon, blir ganska borta av den. Så jag tar absolut inte den när jag är själv med barnen på dagarna. Men nu har jag tagit lite när S är hemma, så det börjar bli lite bättre. Vill inte ta detta för ofta, då det är beroendeframkallande.

Ska in på röntgen på tors. Tunntarmen denna gång, får se vad de hittar :)
Våren har väl inte varit så lugn direkt.. jaja hoppas det vänder.
Ska ju få mina sprutor.. humira.
Tur de är på högkostnadsslyddet.. 5000 st kostar dom haha!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback