Hjärtat

Det var en otroligt fin liten bebis vi såg imorse. Jag var så nervös och kräktes precis innan. När vi kom in kändes allt så dumt, det är ingen bebis tänkte ja.
Men så fort hon satte den där "saken" på magen såg man en liten plutt. Bebis var väldigt lugn, rörde sig inte mycket alls. Man såg att bebis tuggade och sög på tummen <3 Men inte ville den visa något kön, beben låg i kors över könet hela tiden och bebis ville inte alls röra benen :D
Jag var så lättad att jag grät och kräktes inne i rummet. Haha stackars S och barnmorskan ;)
Jag blev tillbaka flyttad 3 dagar. Så BF är nu 19 augusti. Så jag är alltså i V18 (17+6) igen :)

Åh detta är SÅ underbart. Äntligen :)
Moderkakan var i framvägg så det kan vara en orsak att ja inte känt så mkt sparkar. Men nu vet jag att det jag känt är sparkar, känner massa nu med. Det är på sidorna man känner det :)




Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice mamma

Å vad mysigt! Är så härligt att se det lilla livet

2013-03-18 @ 11:26:02
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: klara med bebis i magen

Kul och skönt att du nu vet att det är en liten pigg bebis i magen :)
Vi fikc inte heller se könet...

2013-03-18 @ 15:58:04
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Johanna

Aww jag tyckte också att det var underbart när vi var och kollade på på våran prinsessa :)

2013-03-21 @ 21:12:45
URL: http://yohannasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback