6V kvar (förhoppningsvis)

Nu är vi inne i v35, Alltså 6v kvar om jag har tur och slipper gå över :)
Gick över 10 dagar med Ewelina så chansen att jag ska göra det nu med är ju ganska stor tror ja. Haha puuh va jobbigt, det kommer några födelsedagar efter BF datumet så hoppas han vill komma ut innan så han får en egen födelsedag ;)
Som senast kan han ju komma i september, men det hoppas jag INTE!! :P

Men ja, han e ju färdig om 3v, och man vet aldrig när han väljer att komma! Spännande detta :) Sen är det skönt att Simon går hemma nu dessa veckor för som sagt så vet man aldrig när bebis vill komma och då är det skönt att man är två från början :)
Och jag vet inte om min sjukdom gör att det blir tidigare denna gång. Blev ju sjuk efter första förlossningen så har ju aldrig gått med detta och varit gravid samtidigt förrut :)
Tillslut måste han ju komma ut även om det inte känns som att de kommer ske alls just nu ;)

Allt såg bra ut hos BM i fre, gått upp 8kg allt som allt, helt okej med tanke på att jag äter kortison o har samlat maaaassa vätska :) Det väger ju lite de med..
Sf måttet var 34.
Hb på 109, lite lågt men.
blodtryck var okej, samma med urinen.
Och socker eller ja de va på 5,5.
Så ja, helt bra alltihop.
Han ligger fortfarande neråt men ej fixerad :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback