HejMåndag!

Ojoj vilken slappar måndag detta blivit so far.
Men så fort S kommer hem blir det full rulle, iväg o köpa färg och tapeter till sovrummet!
Japp nu är det sovrummets tur, faktiskt det sista rummet som får sin makeover nu. Haha

Kommer bli sååååå snyggt, nästa v blir det ikea, och som jag längtar :D

Imorgon ska bästa Eva komma hit efter att hon varit borta några månader och jobbat, ska bli så skoj att se henne. På Onsdag är S ledig och jag ska iväg och prata me kurator, ska bli riktigt skönt att få prata med någon. Enda sen allt det "hemska" startade för 5 år sedan har jag inte pratat ut riktigt eller fått hjälp alls. Såklart har jag pratar med mina förldrar och S. Men inte med någon som kan hjälpa mig eller ja, lyssna på ett annat sätt. Såklart en kurator får ju betalt för att lyssna men jag pratar hellre om detta med de ja inte känner konstigt nog. Dock har jag inte sagt nått till min läkare på 3 år, så ja... På tiden kanske. Haha

Så ska ja köpa mig en parfym med, har spanat och luktat på D&Gs parfym nr 3. Suuuuper go så den blir det nog, och Ewe ska ha en go vinterjacka. Hitta en jätte fin lila på H&M, ville inte beställa utan testa direkt så man får rätt storlek, sen ska ja slänga iväg en beställning på vinterskor till Ewe, hon får två par.
Ett par att ha till dagis och ett par att ha hemma till affären tex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback