Äntligen

Nu funkar ju blogg appen igen, den har krånglat för mig ett tag. Jag tycker det är såå mycket lättare att gå in o göra inlägg via mobilen. Vi har ju bara en laptop men gillar inte den. Men idag ska S köpa en stationär dator och det ska bli skönt, den får dock inte stå framme för
Mig ;) haha.
Tycker det ser så fult ut med en stor dator synligt.
Så då kommer ja blogga med mer bilder o lite roligare inlägg (förhoppningsvis).

Idag ska jag o mamma ut o handla på överby, ska bli så mysigt.
Har redan sparat saker som favoriter på kicks, så ja lätt hittar de sen när vi väl är där. Denna gången ska ja be om massa hjälp om basen. Det blir ju så jäkla fult o torrt nu så all hjälp behöver jag.
Sen blir det nog lite käk.
S och Ewelina ska till vattenpalatset med Ewelinas farfar och kusin så länge. De e bra att de får lite egentid :)

Och ikväll ska jag ut o bara ta en öl med de bästa!

Fint väder verkar vi få med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback