Hej 2015!

Ja, här har det varit tomt. Men nu tänker jag börja lite smått igen :)

Det har ju hänt en del, men jag tänker inte ta upp det utan vi börjar här och nu. Någon vecka bakåt kanske..

förra söndagen åkte jag in på akuten, fick ta prover osv i veckan. I fredags gjorde jag en operation för jag hade utomkveds.
En bebis som satt sig i vänster äggledare, så den plockades bort nu. Jag är lite öm över magen, de gjorde titthålsop så har ett lite större ärr över naveln och tre små vid nedre delen av magen.
Att vi förlora en bebis eller så har jag inte tänkt på så mycket. Det var ju inte en planerad graviditet och vi vill inte ha några barn just nu, om ens alls.
Vi har tagit det bra ändå, tänker faktiskt inte mycket på det :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback