Tatuering

Jag fick ett litet ryck förut. Blev helt plötsligt sugen på att göra en tatuering! Har länge velat ha Ewelinas namn (nu även Hugos också såklart). Men det har varit lite svårt, många kör gärna samma när det gäller sina barna namn, dvs endast namnet i någon fin stil eller hand/fotavtryck o namn tex. Jättetråkigt tycker jag, och alla har det i princip. Men efter att Ewelina börjat skriva sitt namn mer och mer, så blev det tillslut hennes namn.. som hon själv har skrivit. Älskar idén!! När Hugo kan skriva sitt så kör jag även hans :) Stack till tatueraren förut som hade drop in och den blev färdig på 20min :)






Kommentarer
Postat av: C by Caroline ❤️

Åh vad fint! :)

2014-03-09 @ 22:40:23
URL: http://cbycaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback