Besök på sjukhuset

Idag for jag till NÄL, fick min medicin som vanligt. Skönt att vara igång med den :)
Och eftersom jag varit såååå sjukt trött, sover ca 23-12 och sen några timmar på dagen.. o sen hela natten igen. Vilket såklart inte funkar när man har två barn, eller ja.. S är ju hemma ännu men börjar jobba nu i januari så det får änna va slut på tröttheten. Så jag fick en påse järn med, då det var jättelågt. Samt kortison dennna gång, eftersom jag hade en sån stor inflammation i magen nu vilket alla värden visade typ. Kan ju även det vara en anledning till min trötthet. Så en kortisonkur nu då.. igen.. är väl 6 gången på ett år nu ? Med 6v kortisonkur, inte bra för kroppen..

Jaja, tillslut blir det väl stomi. Lika bra, hade nog varit skönt för mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback