Måndag

Hej o hå, här var blogg.se appen uppdaterad ja. Hoppas denna är lite lättare ;)

Idag ringde det till S, han har fått jobb. Och de börjar i mitten på november, perfekt för antagligen får han sin sista lön i nov-dec någon gång. Så det blir dubbel lön för han, fuskis. Lagom till alla julklappar ju :) 

Jag vill med jobba med det han gör, han får alltid folk som ringer o vill ha han, aldrig tvärtom. Haha va skönt att slippa söka jobb!
Så nu ska vi njuta o passa på att använda denna sista tid för han hemma :)  
Det har varit sååå skönt att slippa ha krav och saker att göra. Bara vara vi, jag njuter av mitt sällskap för det är ju dessa jag vill vara med 24/7. Mina hjärtan :) 
Min älskling som jag varit gift med i 5 månader nu, går så galet snabbt, och lilla Hugo som blir två månader denna månad. Och om ca ett halvår blir Ewelina hela 5 år. Ja, vad hade man egentligen gjort om dessa inte funnits i mitt liv? Haft för jäkla tråkigt ensam kanske ;) haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback