Söndag

Midsommar helgen är över! Det gick snabbt men det förstår jag för vi har haft jätte skoj. Vi åkte ut redan på torsdagen, min syster plus hennes två barn och min lillebror. Vi badade och grillade, satt ute på altanen till 1 på kvällen och bara pratade. Barnen busade och hade vattenkrig osv. Perfekt helg helt enkelt :)
Idag är jag smått nervös, mest pirrig och förväntansfull. Imorgon är det dags för tillväxtultraljud, som jag längtat :D

Hoppas dagen går fort ;)
Som tur är har vi tid på morgonen, så jag slipper vänta hela dagen imorgon med hehe.
Sen är det en arbetsdag för S denna vecka, på tisdag. För på onsdag åker han till Sthlm och stannar till söndag. Det är nått med hans jobb, 10-kamp o så :)
Han ska få köpa med bebiskläder från en affär som bara finns i just Sthlm, kul med kläder som inte "alla andra har".
Sen är det bara nästa vecka igen som han jobbar. Sen är han hemma fullbetald till november!! Förstå vilken lycka det va när han berätta, perfekt nu när det börjar bli extra tungt och varmt. Perfekt när bebisen kommer snart och jag kan få vila när jag vill. Åh det kommer bli så bra! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback