BM

Precis kommit hem från barnmorskan.
Allt såg fint ut, huvudet låg nedåt men ej fixerad, vilket ja vet att han gjort sedan länge då jag känt hicka nere på sidan :)
Blodsocker på 5,5
Och urinen va det inget med.
Blodtryck var på 105 genom nått haha men de var med fint :)
Har gått ner 2 kg vilket inte gör något.
SF måttet låg på 33 :)

Ewelina är hos sin mormor ännu, lämnade henne där innan jag åkte förut. De är tydligen o fikar på stan, tur hon har ;) vill med ha fika! Hehe

Hjärtat åkte till Sthlm imorse, åh så ledsamt. Drömde till o med om det i natt, jag grät i drömmen. Sen vakna jag precis innan han skulle åka så då började jag gråta på riktigt, haha.
Dessa hormoner, men nu känns det bättre :)
Han jobbade ju i Borås mån-tors varje vecka en period förra året, det är de gångerna vi vart ifrån varandra. Vi är ju knappast det annars och absolut inte mer än en dag isåfall :P Så det är lite ovant speciellt när jag är gravid denna gången. Men snart är det söndag igen, och sen en jobbvecka för han! Sen seemester!! Så vi kommer kunna va med varandra massa snart ändå :)

I eftermiddag ska jag mamma och Ewe åka och titta på min syster som ska tävla i dressyr :) spännande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback