Lite shopping

Igår låg jag i sängen o hade oooooont!
Så ja köpte lite kläder till Ewelina när ja ändå bara låg där. Detta blev det bl.a.

Sen har jag köpt lite begagnade kläder till Ewe men mest till bebis. Bilder kommer när jag fått kläderna :)
Även köpt hemmasydda kläder av en tjej i Sthlm, hon är jätte duktigt.
Min lillebror o S köpte även lite från en sida från USA, lillebror har tjaaatat så. Så nu fick han det äntligen, haha ;)

Idag var även S & E iväg och handlade lite, de kom hem med skötbädd,nappar,bebiskudde,vagnmobil, en ny bilstol till Ewe och en present till hennes kusin som fyller år idag :)

Jätte fina saker, längtar tills vi får hem allt vi köpt på internet :D skoj att hämta ut paket, oftast hinner man glömma av lite av det man köpt med ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback