Aug. 07, 2013


Vad heter ni? Jennicka & Simon
Hur träffades ni? På tåget till liseberg med min bror och några vänner, maj 2008.
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite över 5år.
Är ni förlovade? Ja, eller gifta är vi ju nu. Men vi var förlovade i 3år.
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja ett barn och nummer två är på G.
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Jag ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Nja, haha.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj, jag tror ja.
Vem är äldst? Simon, han blir 26 i år.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är jungfru och Simon stenbock.
Vem fyller först på året? Jag 10sept. Simon fyller ju 31 december ;)
Vem är längst? Simon
Vem sjunger bäst? Ingen? Haha
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja men inte långt innan. Bara någon månad.
Vad har ni gemensamt? Oj, det mesta?
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, vi hade tydligen festat på vintern 2007. Men sen när ja träffa han 2008 igen blev ja kär direkt.
Vem lagar bäst mat? Vi är bra på olika rätter.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar film, myser tex.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej, inte längre.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? I början ja, aldrig nu.
Brukar ni bråka? Nej, har nog hänt 2-3 gånger under dessa 5år.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt, men mest läpparna o leendet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback