Sega torsdag

Ush va trött och seg jag varit denna vecka, varje morgon..
Kanske det beror på mina tabletter och sjukdomen. Det är olika med det, men troligtvis är det så.

Igår va jag och mamma på yogan, det var super kul och vi ska fortsätta med det varje onsdag. Så härligt efter och jag har sovit hyffsat bra faktiskt.
Dock är Ewe inne i någon period där det är trots största delen av dagen och på nätterna har hon även börjat vakna. Kanske det är mardrömmar? Eller att hon bara störs i sömnen, vaknar och blir rädd för hon skriker/gråter när hon vaknar.
Hon är ju väldigt "spökig" nu, det är spöken och monster så fort det är minsta lilla mörkt. Stackaren..
Försöker ju så gott jag kan med att förklara att det inte finns nått sånt men ja, barnens fantasier går väl inte stoppa.

Kanske därför jag är så trött, för att jag inte får en sammanhängande sömn.

Nog om detta, 9 ska hon va på dagis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback