Lördag

Äntligen lördag, lite seg dock.
Vi vet inte vad vi ska hitta på, det är helt tomt på ideer. Så tråkigt när det blir så..
Dock går de magsjuka på Ewes dagis och vi vågar inte riktigt chansa på att åka hem till någon IFALL någon av oss får magsjuka snart så vi inte smittar. Vore ju inte så kul, och jag med crohns har ju dåligare immunförsvar pga tabletter osv så ja skulle inte förvåna mig om jag blev sjuk tyvärr :/

Var hos läkaren igår, ska in på koloskopi så snart som möjligt då inget funkat på mig i snart 3års tid.
Vill bara må bra som vanligt igen :/
Orkar inte göra dessa undersökningar för ja mår så dåligt efter, inte värt det..

Men jaja, hoppas inte ja får humira bara. Vill inte sitta o trycka nålar i mig själv. Klarar nog ens inte det. Inte för ja har någon nål skräck men så fort man ska göra de själv är de läskigare. Men bestämmer lite själv då och drar sig gärna tillbaka.

Nä nog tjatat ;)
Har ni tips på va man kan göra en lördag med en 3åring?
Vad ska ni göra idag? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback