Igår

Igår skulle vi storhandla, vi behövde inprincip allt. Jaja vi kör bara sa vi, och gick första halva affären hylla efter hylla. .. Men sen så orkade vi inte mer ;) haha

Blev lite : behöver vi tvättmedel imorgon? Nje ja ska inte tvätta än på ngr dagar.

Osv ;) haha
Någon som känner igen sig? :D
Man orkar helt enkelt inte storhandla.

Men idag så kanske jag tar mig en till tur till affären, eller imorgon ;)
Ikväll har jag "tvingat" med mamma på yoga. Ska bli skönt att komma igång med träningen. Höstschemat kom ju ut för någon v sen så det är nya tider och nya gruppträningar. Härligt tkr ja.
Och kvällarna!! Alla nya bra program som börjar nu vid höst.
Men bäst av allt är ju VINTERN! Snart är det jul och jag ÄLSKAR jul.
Pynta, baka, julsånger, julafton,snön,vackert ute (om det är snö ;) ) och pulkaåkning, extra mkt varm choklad, göra julkort, nyår. Ja ALLT är så jäkla bra med jul, love it!
Det värsta är väl att inte ha pappa med på jul :( har ändå gått 3 år snart men man kommer nog aldrig vänja sig vid det. Att aldrig fira jul i sitt barndomshem mer, kanske. Mamma har ju knte sålt det ännu utan är bara uthyret.
Jaja nog om detta ;)


Känner ni likadant nu inför julen? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback