Tomten kommer tidigt i år!

Ligger i sängen och kollar på julkalendern från förra året.
Min bästa sambo smsade igår "Jag har köpt något du lääänge tjatat efter"
Och hem kom han med dvdn.
Åh ja, jag älskade förra årets julkalender.

I veckan väntas de komma hela 4 paket hemskickat.
Som ja längtar, lite tidig jul så att säga ;)

Har köpt kläder till Ewelina, bl.a julklänning, såå fin hon kommer bli i den. Som i allt annat med iof :D
Har köpt lite julsaker, hittade t.ex en jätte fin snökula, hade en när jag var liten. Så det blir som ett litet minne att ha en sån hemma igen :)
Sen blev det en telefon till mig med, en samsung galaxy 3.
Och sen fick jag köpt lite tårtsaker.

Så nu läääängtar jag mega mycket.

Imorgon ska vi iväg och köpa diskmaskin (äntligen!!!) haha.
Samt ett par julgardiner jag spanat in på hemtex. Hoppas de finns i affären nu, de va ju slut på hemsidan.

Nu längtar jag efter jul :)




Bilder kommer på allt, och mycket bättre bilder kommer de bli när jag fått hem min telefon ;)




Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Mysigt! Är så mysigt att kunna titta på julkalendrarna och få lite julkänslor och förra årets var verkligen jättebra!

2012-11-25 @ 13:43:50
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Kul med shopping!

2012-11-30 @ 07:31:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback