Åh!

Härliga väder, ÄLSKA!
Fick bra post idag, äntligen fått tid hos en dietist nästa vecka, pga min sjukdom.
Äntligen, bytte läkare förra veckan, hon har fixat mer tider åt mig på en vecka än min tidigare läkare gjorde på 2 år!!
Fattar inte varför vissa ska va som dom är alltså.
Hon skicka remiss i oktober men inget har hänt.
Min nya läkare skickade remiss förra onsdagen o jag har redan tid dit.
Så mars månad e fullproppad med möten osv.
Idag var jag, S o bror på överby. Fick handlat lite ( bl.a. min favorit mascara lancome baby doll) o så käkade vi på briggen. Mums!
Nu är det vårstädning på G!
Allt ska städas och skuras, o lite till.

Sen blir det ut till svärisarna o sola!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback