Hejsan

Känner att jag är lite seg på att göra inlägg alltså ;)

Ja vad har hänt? Ingenting ungefär.. Jo men lite av varje.
I helgeb var vi med Robin och Madde i stugan. Vi spela spel, grilla och tog några drinkar. Jag har även gjort min andra beställning tårta.
Igår var vi med Carro o Johnny på olearys och sen bio. 3D bio faktiskt (för första gången) och det var jäkligt najs, med 3D inte själva filmen ;)
Idag får vi se vad som händer..
Imorgon ska jag göra 3dje tårtbeställningen,2 studenttårtor. Och grattis till alla studenter, även så min lillebror!! :))
Imorgon ska Ewelina på ridlektion (prova på ridning) som hon gått på nu några lördagar. Så kul att se henne så glad, hon älskar det! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback