Härlig dag

Idag har det varit full rulle kan ja lova. Ewelinas två kusiner (systers döttrar)kom hit på förmiddagen och var här tills ca 19. De har busat och fikat, samt kollat på film och varit ute på stan o handlat. Fick med mig ett pussel hem, älskar pussla och pyssla ;)
Så Ewelina var riktigt trött när jag la henne :)
Nu ska vi mysa jag och S, det blir Färsbiffar med färskostgömma och ungsrostade rotfrukter( potatis,morötter,lök) det ser riktigt gott ut.

Imorgon ska jag tvätta mellan 7-14 o S har sovmorgon så Ewelina får hjälpa mig, det älskar hon.. Att få hjälpa mamma laga mat, städa o speciellt skura bord o golv. Söta ungen :D
Sen vid 15 ska ja hämta upp min kompis och vi ska dra till överby eller torp där vi ska shoppa loss, jag älskart!
Det är väl de bästa nästan? Jag älskar köpa kläder till Ewelina, det gör ja flera gg i månaden men hon växer ju så ;) hehe..
Men imorgon ska ja hitta lite smink och kläder till mig faktiskt :) och Ewelina ;) haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback