Bulle i ugnen

Ja här går ja med bulle i ugnen.
Ewe ska bli storasyster och efter 2 års försök är vi såklart överlyckliga.
Från att gå helt från varför till äntligen är jätte jobbigt. Efter att ha gjort tester på båda och nu visat sig att det inte är nått fel på någon utav oss så är jag superglad.
Visst man ska inte "ropa hej" än.. allt kan ju ske när som. Men vi tänkte, varför inte njuta nu när vi kan. Och än sålänge går de fint :) Det är ju medicinerna jag tar som jag är orolig över... Även om läkarn sagt ok om det är det ändå nervöst såklart. D
etta med mediciner, crohns och graviditet är ju helt nytt för mig. Med Ewe var ja ju helt frisk och hade inget sånt att oroa mig för. Men nu e det som sagt nytt.

Men mycket prat med läkare och BM ska vi allt lösa detta med. Vill prata med dessa först innan jag går ut med Bf. Då det kanske blir planerad kejsarsnitt eller igångsättning osv. Men bf kommer :)

Det blir i alla fall i sommar som bebis kikar ut :) Spännande, då är Ewe 4år.. det blir nog alldeles perfekt så.













Kommentarer
Postat av: catta

Hej o grattis till bebben barn.

Måste fråga.vad för mediciner du äter?
Ja åt själv starkta mediciner under min senaste grav. Tradolan o stark dos. som gav abstinens till bebis .

Kram cattA

2012-12-29 @ 15:54:21
URL: http://cattasblogg.wordpress.com
Postat av: catta

Tack för ditt svar... Men fick inte veta varför?

Min medicinering beror på en kronisk nervskador.i armbågen då den gick ur led på en hamdbollsmatch för åtta år sedan.

Kan ej röra dennordentligt samt ont hela tiden.

Vår dotter låg på neo i tre veckor nästan. Född sex veckor samtidigt o ja har diabeteS så hon vår för stor 3880 grattis i v. 34;)

Samt fick abstinens som hon blev behandlat av med opiater i tre dar samt hennes blodsocker och andning vår ej bra. Fick ligga med cpapp i flera dar ...men hon va r stark....

Kram åtta

2012-12-29 @ 18:13:34
URL: http://cattasblogg.wordpress.com
Postat av: catta

Just de läste ju de heheehe.

Men bäste.väns mån har de med. Samt min mans kusin tjej med hon fick de nyligen konstaterat ...verkar va en grym sjukdom.

Ja lever ju med diabetes som är hemsk med. Man blir kntw kvitt den en sek om dygnet.... Aallt man gör spelar roll. Äter rör sig stress mens sjukdom mm allt dvs.
Folk tror de handlar om äta rätt o träna men så fel de är..
Kram o kul att få följa dig genom graavvwn.kommer gå bra skall du se.

Alla mediciner går att behandla. De.är efteråt som läkarna kommer få ha ex.koll på båbisen...säkert neo.

Kram kram åtta

2012-12-29 @ 18:56:21
URL: http://cattasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback