Dåligt med inlägg

Vad jag är dålig på att uppdatera, fullt upp med annat!
Men nu så, lillebror leker med Ewelina så jag passar på att skriva lite ;)
Imorse åkte S och jobbade igen, tråkigt men ett måste.
Jag längtar till torsdag då han kommer hem igen!
På fredag ska jag åka och fixa mina naglar äntligen!
Och fredag eller lördag ska vi iväg till Mld, hem till våra vänner.
Vi ska iväg o kika på mattor och lite annat smått till hallen.
Ewelinas rum behöver lite nya saker med.
Sen ska vi även ta en sväng på överby och köpa hyllor.
Sen ska vi testa ut en cykel åt Ewelina som vi ska köpa till henne i födelsedagspresent!
Hoppas mitt paket från panduro kommer imorgon,
har köpt saker till Ewelinas tårtor.
Ska test baka lite innan hennes födelsedag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback