Torsdag

Nu har jag precis lagt mig i soffan, det är verkligen full rulle med en 1,5åring som är överallt, haha.
Jag la han precis för en lite tidig middagsvila, men han har varit sååå grinig denna morgon så jag hoppas på ett lite bättre humör när han vaknar sen ;)

Annars så rullar dagarna på i en väldans fart.
Ewelina fyller snart 6år, sen är det dags för skola till hösten och hon är lite nervös redan. 
Sen hoppas jag verkligen att våren kan komma.snart! Och sommar så vi kan bada :)
Vi är nog en riktig badfamilj, förra sommaren låg jag o Ewelina i vattnet längst och vägrade nästan komma upp... haha.
Sommar sommar, underbart!




Kommentarer
Postat av: Oslofru

Vilken liten sötnos :)

2015-03-27 @ 14:26:51
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Vilken fin jacka!! :) och du, du får inte missa tävlingen jag har i bloggen nu! Det hade vart jättekul om du var med =)!

2015-08-16 @ 20:32:04
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback