Kalas

Idag har jag haft min familj här (storebror saknades dock). Vi firade mig med lite fika, samt så fick de träffa Hugo. Fast det var bara min ena storasyster som inte hade träffat han, men nu så :) Jag fyller inte år förrens på tisdag dock, men skönt att fått det gjort hehe. S familj ska komma på tisdag, de flesta av hans syskon har inte träffat Hugo, bjuder dom mest för den anledningen. Min födelsedag är inte så viktig med kalas längre. Dock älskar jag fortfarande att få paket o fylla år :D Tycker det är jätte mysigt, längtar alltid till min dag :)

Har haft det jätte bra idag :)
Min syster tog Ewelina igår så hon hade haft det kul med sina kusiner, fått sova över o haft det mysigt med dom. Vi tog en rejäl sovmorgon, till ETT!! Haha, alla var trötta :)


Mysiga kläder från märket Molo! Dalmatiner såklart :)
Från www.babyshop.se
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback