Frukost/fika

Vi gick in till ett fik förut och tog en fika. Jag tog frukost också eftersom jag var nyvaken, S hade tagit Hugo så jag fick sova extra. Set behövdes, ser ut som en zombie annars ;) Man e ju inte van vid dessa nätter haha.. det blir man aldrig. Ewe är ett barn som alltid sovit hela nätterna, ja sen hon var nyfödd med. det blev liksom aldrig mindre än 6tim åt gången, men Hugo ska äta i alla fall var 3-4 timme.. då e han nöjd ;) Men man får passa på när han sover, vilket man oftast inte gör då man alltid tycker man kan passa på göra det man inte hinner annars! Men idag ska S ta med E på bio, då ska vi passa på o vila, om H vill så att säga :)

Och imorgon får vi besök, även på söndag. Jag fyller år på tisdag så vi ska ha lite fika nu i helgen, mysigt med våra familjer :) Så får de träffa Hugo med :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback