Fredag

Igår åkte S för första gången (sen 8 augusti och sen lilleman kom) iväg på jobb. Han hjälper en kompis (som precis startat eget) igår och idag. Igår gick det jätte bra, visst var man trött efter en ensam dag, vääldigt ovant haha. Men någon gång får ju bli den första, han kan ju inte vara hemma hela tiden :) Det jag oroade mig mest för var blodprovet Hugo fick göra igår. Jag är ju absolut inte förtjust i när mina små gråter, eller blir stuckna och man inte kan göra nått åt det för stunden. Jag själv ser gärna på när de sticker mig, men det mycket äckligare ut när de sticker andra, spec i huvudet :( Sen var ja rädd hur jag skulle.må, har ju kräkts i 9 månadet ju. Men det gick bra, vi klara det fint.Dock vet jag inte om de fick tillräckligt med blod. 7 gånger fick de sticka, 3 i huvudet, 1 i handen och 3 i fingrarna. Sen ville de inte mer, och det förstår ja. 3 olika sköterskor fick de skicka in som fick testa. Men men, detta provet togs pga att jag ätit tabletter under graviditeten pga min tarmsjukdom. Får hoppas att han inte påverkats på nått sätt. Sen hämtade vi storasyster på dagis, det var skönt att hon var där igår så jag kunde fokusera på lillebror ett tag efter den dumma morgonen..Han total däckade ändå, helt slut stackarn.
Idag är det fredag och skönt att det är helg ;) saknat S även om det bara var två dagar han jobbade haha.. han längtar nog med efter helg nu ;)
Sen längtar ja till nästa helg, då åker vi till liseberg :D blir som ett barn ;) Spela lite och äta sockervadd..haha :)
Det är bara 4 helger kvar som det är.öppet, och vi har lovat Ewe att åka dit. Så det får vi allt göra :)
Sen får vi se i helgen eller början på nästa v om vi ska åka o handla lite kläder till Hugo, han e redan uppe i storlek 56. visserligen var han 53cm för 2v sen :)

Nä, vi har fof inte gått upp ;) ligger nog kvar en stund till..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback