Jag har vunnit igen!

Igår såg jag att jag vunnit en potta o pall från babybjörn!! :D
Hallå, vilken tur jag har. Har ju nästan aldrig vunnit, så vann jag bilbarnstolen tidigare i år och nu detta. Åh så glad jag blir :D

Idag har jag och Ewelina samt min storebror o ena storasyster handlat. Vi åkte utan S och H. Skulle ju köpa farsdag present, så de fick vi gjort ;) Så är det klart, är ju ca 2v kvar bara:)
Imorgon ska jag till Göteborg :) En utav mina vänner har flyttat dit, så ska kika hur hon bor o sen ska vi ut :D
Innan jag åker blir det marknad, vi bor väl ca 200m knappt. O marknaden börjar vid oss ungefär, så de e väldigt skönt :) Kan man bara springa hem snabbt om Ewelina måste kissa eller om Hugo bajsat tex. Perfekt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback