Fredag

Snart idol, Mina favoriter har ju redan åkt, men Jens är väl helt okej så hejjar på han nu då. Efter det blir det gymmet :)
Det bästa med det är att man kan åka dit när man vill. Öppet dygnet runt :)

Ont i fötterna har jag dock, gick en promenad runt 5 imorse, Hugo var pigg och jag orkade inte sitta här glo, bra att ta ut rastlösheten på promenader och träning :P

Sen runt 8 vaknade S och då var jag resan påväg att gå en sväng igen, nu följde dock lillebror och storasyster med :)
Kommer bli skönt att lägga sig sedan :)








Kommentarer
Postat av: Susanna i Oslo - Julkalender på bloggen!

oj jäklar, inte dåligt att vara ute och gå redan kl 5 om morgonen! Morgonpiggt barn eller? :)

Svar: Han har haft lite problem med skallen sen födseln, vi vet inte ännu riktigt vad så det kanske var de som gjorde han extra gnällig och vakna tidigt. Tyckte synd om han, så gick ut så han fick somna om :)
jennicka.blogg.se

2013-12-06 @ 18:11:23
URL: http://fruroeim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback