Härlig dag

Stor sol hela dagen. Vi började med att äta frukost med Ewes kusiner. Sen åkte vi vidare till BVC för hennes 4-års kontroll. Allt gick fint och hon gjorde allt utom att mäta sig, det ville hon verkligen inte! haha
Efter kontrollen åkte vi med syster hem, käka lite pizza o satt och tjata. Bästa S kom och hämta oss sen så vi kunde lämna Ewe hos hennes mormor och jag och S drog vidare ut till ett par vänner. Efter en stund där blev det ner till hamnen där vi käka och de andra tog lite öl. Jag fick mig en god alkoholfri drink i alla fall. ;) Har skrattat så jag har träningsvärk i magen, haha. Man kan ha kul utan alkohol ;)
Underbar kväll, fortfarande varmt ute, åh välkommen sommar!! Imorgon är det 1juni!! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback