Onsdag

Jobbiga onsdag, trodde ja kubde få må bra ett litet tag men inte de. Har inte fått behålla något alls idag.. Varken vätska eller mat. Fy, är så trött och kroppen orkar inget idag. Men jag har världens bästa(utan att övderdriva det minsta) sambo. Som tar väl hand om oss och hjälper mig med ALLT i princip. Jag hoppas jag mår riktigt bra snart så ja kan få ge tillbaka all den kärlek och omtänksamhet jag får. Bästa du!

Ringde min läkare förut med och fick ytterliggare en omgång kortison. Så idag börjas en 6v kortison kur igen. Bara ja mår bra så, min mage värker mycket då och då. Så jag är tvungen.
Kanske man blir lite bättre sen, och som ja kräks och inte äter nått så känns det som magen/tarmen tar stryk ännu mer.

Och så har det snöat hela dagen (griin)..
Dumma dag :(

Nu hoppas jag på en vändpunkt, snart.. Snäääälla?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback