Dagen

Åh, idag känner ja mig utvilad. Gick upp vid 9 ungefär, men sen vid lunch la jag mig och sov igen, haha ja känner mig utvilad men inte min kropp kanske :)
Skönt var det i alla fall.
Har känt mig mycket bättre med illamåendet, det finns där men är inte lika kraftig som igår tex.
Har känt mer matlust idag med, vilket känns bra :)
Är i v 17+2 idag och har inte gått upp nått i vikt utan snarare ner några kg, antagligen för min matlust har varit som bort blåst. Men det är helt okej :)
Vid första graviditeten hade ja gått upp 2kg vid v 19. Den graviditeten sammanlagt låg på +12kg vilket var alldeles lagom, från 70 till 82 kg :)
Så får försöka sikta på mindre denna gång.. 6kg och max 10. Det blir bra :)

Idag var jag sugen på nyponsoppa, det var Ewelina med så vi gjorde lite till oss.
Vi bytte även liggdelen till sittdelen och hon fick testa att sitta i den. Hon blev såå glad och lite stolt tror jag allt. Hon förstår att nått är på G, men hon vet i te riktigt att det är en bebis tror ja. Även om hon pratar om det hela tiden, mitt lilla hjärta!! :) Tänk, i maj fyller hon 4 och snart är hon storasyster. Galet vad tiden går snabbt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback