Älskar bakning

"när jag blir stor.." Ja eller äldre.. så vill jag bli konditor. Jag verkligen ÄLSKAR att baka. Speciellt tårtor där man kan dekorera. Tyvärr har det inte blivit mycket det sista, inget alls faktiskt. Men nu när jag börjar må bättre, och magen knte är ivägen ännu ;) så är jag sugen på att baka lite. Det dummaste är ju att jag inte vet till vem jag ska baka? Haha, spec inte tårtor.. Jag gillar inte att äta tårtor och bakverk så mycket. Det händer, men inte ofta alls. Speciellt inte tårtor.
Så ja kan ju inte direkt baka till bara oss, då känns det onödigt. Men o andra sidan finns det dummies. Bara en grund av tex frigolit som man kan öva på :)

Här är några av tårtorna jag gjort




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback