Åh

Detta jobbiga illamåendet gör mig galen, vad trodde jag..? Att det äntligen skulle vara borta. Näää...
Var och tvätta bilen förut, när vi var klara och påväg för att göra något kräks jag i bilen.. Så det var bara att åka och tvätta insidan med. Puh, tycker synd im sambo och dotter som får stå ut med mig just nu. Så fort jag kräks blir jag yr och mer illamående. Så det var bara att åka raka vägen hem igen.. Fy tusan vad arg jag blir ibland. Jag vill ju hitta på något, speciellt när det är sol och helg. Men nä, min kropp vill inte. Jag hoppas då inte det håller i sig... Orkar inte 22v till :/




Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Åh, vilket underbart hår!
Härlig blogg du har och grattis till bebis i magen :)

2013-03-09 @ 17:47:44
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: klara

Åhh va långt hår hon har :)
Om vi får en tjej ska jag också låta hon spara ut det precis som sin mamma :)

2013-03-09 @ 20:51:30
URL: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback