Shopping

Eller vi trodde det.. Meeeeen vi verkar ju ha tur idag, inte.
Min fina S föreslog faktiskt att vi skulle till IKEA idag och handla skötbordet o annat smått till bebisen. Visst det sa jag inte nej till direkt ;)
Men så kolla vi upp först om den ens fanns på lager och de gjorde den varken igår eller idag. Så då skippade vi att åka dit och tänkte att vi tar en tur och handlar skötväska och annat istället.. kommer dit och då var det stängt just söndag och måndag. Jag hade även igår glömt att ta mina tabletter.. som tur va hade ja kräkpåse med mig för frukosten ville inte va kvar förut. S ville in på glass & godislandet med så vi tog en sväng dit, det blev glass för E och S men jag skippade eftersom jag inte våga ifall ja skulle må illa igen haha. De tog lite olika kulglass smaker och jag smakade lite på dumleglassen, åh va god. Fanns lite gott att välja mellan och sa till S att hit får.vi åka sen när bebisen kommit o man förhoppningsvis mår bra igen :) Han sa ja direkt, glassarna fick ju full pott av han så ja förstår att han vill dit snart igen haha ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback