Bada&sola

Dessa soliga dagar blir det bad/grill/solning hela dagarna. Jag älskar att ligga i vattnet nu när man är så tung o varm mest hela tiden. De eller sängen.

Jag har börjat få lite ont i ryggen nu, om jag sitter för länge på en filt tex, eller stol. Värmen har med varit/är jobbig. Tur att den underbara fläkten finns, och vattnet :) Sen har jag börjat sova fruktansvärt dåligt, fy. Denna vecka har det börjat. Jag är alltid supertrött när vi lägger oss, men kan inte komma till ro i sängen. Vrider och vänder mig heeela tiden och lakanen åker med upp så ja ligger på en knölig yta tillslut. Vaknar gör jag alltid runt 4-6 o ska kissa. Då gör det riktigt ont i blåsan. Kan inte gå längre bitar längre får jätte ont i blåsa och mage. Han ligger så knepigt att det börjat bli jobbigt med det mesta nu.

Vilket gnäll inlägg, men från att gå från inga problem alls typ till detta.. ja det märks att det är nära. Ska prata.med.min BM om en V så ska vi se om vi kommer fram till en bra lösning, snitt kanske.
Pga tarmarna och dålig sömn. Ja vi får se helr enkelt.

Annars längtar man ju fruktansvärt nu, kom lille killen. Vill gosa nuu!!








Kommentarer
Postat av: Fru Cissi

Usch.. Ja det är inte lätt att vara höggravid, kan tänka mig att det är extra tufft så här i värmen

2013-07-13 @ 19:11:41
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback