Skolan

Första dagen idag, det fick super bra :)
Hittade några jag känner i alla fall och det är ju alltid skoj :)

Cyklade och lämnade Ewe idag, jag har faktiskt inga problem med att gå upp tidigt, kanske det beror på att jag måste kissa hela tiden ändå? Haha

Men appropå cyklandet.. Fyyyyyy va jobbigt, fick igång kräkreflexerna när jag kämpade där haha. Nä ska bli skönt de dagar jag har bilen :)
Och när Ewe byter dagis vilket jag hoppas på blir snart!! Om inte kan hon ju lika gärna gå kvar där hon gör, onödigt att byta om det bara hjälper någon månad, och jag som är så snabb skickade ju in förfrågan nyss, det kan ju ändå ta 6mån. Jaja vi får se :) mer motion till mig, spännande att se hur det går att cykla i v 30 sen ;) haha..

Nu ska ja vila innan skitongen ska hämtas :)




Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Skönt att det gick bra med skolan..

2013-01-08 @ 18:00:43
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback