Härlig helg

Helgen har varit bra, ryggvärken är kvar (jag vet gnäll gnäll ) ;P Men min älskade S har hjälpt till att massera. Och det har varit guldvärt, vet inte vad jag hade gjort utan han :)

Igår var vi på julgransskakning (?) heter det så? Haha
Hos svärföräldrarna var vi i alla fall med S syskon och några vänner :)

Det var mysigt, men jag var så otroligt trött och seg att jag gäspade hela dagen ^^

Jag har börjat drömma jätte mycket nu, i alla fall kommer ja ihåg dom mer nu. Mest konstiga saker, inatt drömde jag att jag födde en liten katt kille (?) haha vad är det för drömmar liksom?
Men ja, dom e lite konstiga och när man väl vaknat känns det så verkligt.

Idag är en dag då jag längtar speciellt mycket efter lilla liten i magen. Tänker på allt mysigt som hör till med de små :)
Och stora, Ewe har börjat att gosa mer och mer, bra framsteg ;D




Kommentarer
Postat av: Carolina

Julgransplundring, säger vi iaf där jag bor men man kanske säger lite olika beroende på var man kommer ifrån :)

2013-01-14 @ 17:50:31
URL: http://www.carolinaelina%40blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback