Dagis/skola/tvätt/skola/dagis

Ja fram och tillbaka, fram och tillbaka hela tiden.. hehe!

Först lämna Ewelina på dagis, sen åka till skolan, lektion 2 timmar.. åka hem igen och ta tag i lite tvätt innan jag ska till skolan på 2 timmars lektion igen. Sen vidare och hämta Ewe.. :)

Det är jätte skönt att bo ca 5min från skolan, speciellt med detta schema.
Börjar 8 och slutar runt 10. Sen börjar inte nästa lektion för ens klockan 13-14ca. Förutom på torsdagar.. då har jag 5,5 timmes ledig emellan... haha fy!

Men skönt att jag inte går fulla dagar, bara på onsdagar. :)

Men detta är bara till juni, sen e jag färdig!!

Nu vill jag bara ha vår/sommar/värme/långa ljusa dagar! Sommartid i mars, 2 månader kvar.. burr









Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilka fina bilder :)

2013-01-23 @ 20:35:02
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback