Burr

Kallt, kallt.. Var inte så sugen på att gå upp för en halvtimme sedan. Det är kallt pch mörkt och trist. Och jag är tröööööött!! Vill bara gosa ner mig i sängen och stanna där hela dagen.
Nu är jag allt lite piggare efter att fått äta lite frukost och fått på mig kläder.

Hel dag i skolan idag, segt men vi har ju lektioner hela dagen och det är skönt så slipper man åka fram och tillbaka idag, haha!

Snart ska jag väcka lilla liten, eftersom hon äter frukost på dagis så låter jag henne sova medans jag äter frukost och gör iordning mig ifred. Så kan ja fixa iordning henne i lugn och ro.
Hon ska va på dagis nu halv 8 så får nog väcka henne nu :)

Idag ska ipaden med till skolan, så ja kan göra lite uppgifter! Smidigt ju, ska fixa ett tagentbord till denna med, lite lättare i vissa situationer :)


Hej sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback