Bm

Det gick jätte bra idag, som vanligt :)
Längtar dock till min "riktiga" barnmorska ska komma tillbaka, har en vikare nu, men hon är bra hon med.
Fast min barnmorska är ju den bästa, hon vet om allt jag varit med om osv, man "känner" ju varandra mer :)
Nästa gång är den 28 Jan :)
Skolan börjar imorgon och rutiner måste skapas. Ska bli så roligt, längtar så mycket efter skolan. Inga farligt jobbiga tider heller så det blir bra. Går veckorna snabbt med :)




Nytt och bra på tvn börjar ju nu under våren. Mia på grötö, Farmen, Sveriges mästerkock, Familjen Holstein-Gottorp, Så blev vi svenska Hollywood fruar, Familjen annorlunda, Sveriges roligaste klipp, Gladiatorerna, Fråga Olle-dokumentären.

Säkert lite jag missat med :)
Men det gör kvällarna extra roligt och man har mer att längta till :)
Älskar att njuta av att bara få sitta i soffan dricka te och kolla på bra program på tvn :)

Kommer bli en väldigt bra vår kan ja lova, massa saker som sker och jag känner mig jätte pepp och pigg på detta :D

Nu inväntar jag S som snart kommer hem, ska iväg och köpa saker till skolan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback