Måndag

I helgen har det varit helt okej väder, sol t.om.
Men idag när jag vakna var marken täckt med snö!! Nu regnar det istället, jaja konstiga väder.
Nu vill jag bara att det ska bli vår/sommar. Helst imorgon :)

När jag lämnade Ewe på dagiset imorse möttes jag av en inte så rolig skylt uppsatt på dörren "magsjuka"...
Det började vända sig lite i magen när jag gick in, men ja.. skolan måste jag ju till.
Fy, vill ju helst inte lämna henne när det är så. Samtidigt så går det streptokocker med.
Jag läste i tidningen att februari är VABB månad.. jaaa vi får se.
Hon har varit dagis barn sen 3 år tillbaka så det har ju hunnit gå massa olika sjukdomar. Som tur är *pepparpeppar* så har hon aldrig varit sjuk, förutom någon feber dag och lite snorig. Hon har haft vattenkoppor, men det var för att vi träffade hennes kusin som hade det och lät han vara nära henne så hon skulle bli smittad :) Ingen sjukbarn vi har inte.. samtidigt så läser jag om familjer som är sjuka JÄMT.. galet.. och jobbigt. Men ja än sålänge har vi haft väldigt tur. Och ändå äter jag tabletter som får mitt immunförsvar att bli dåligt. Men jag har med klarat mig bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback