Dagen

Har börjat kräkas igen. I alla fall en gånf om dagen nu, har inte varit riktigt så i början men fick allt kväljningar då och då men kräktes aldrig direkt.

Men nu i v 13-14 då kommer det... tack för den ;)

Vaknade imorse vrålhungrig, fått dille på knäcke m saltgurka på, mmm..
Så det åt ja, efter några minuter skulle ja säga till S att "nu mår jag sådär illa igen"
Men det hann ja inte utan var tvungen att kuta till badrummet.
Så det var den frukosten, vrålhungrig igen efter det såklart.
sedan åkte vi till vårdcentralen eftersom ja har symptom på UVI, det fanns vita blodkroppar i urinet så hon gav mig antibiotika som jag nu ska äta i 5 dagar, så hoppas på förbättring nu och att de var detta ja hade. Eftersom inte såg bakterier eller så, så sa de inte va ja hade direkt utan vi kör en antibiotikakur ändå utifall att.
Nu ligger jag i soffan, men härlig hälsbränna och S tvättar och ska laga mat. Vilken lyx, min lilla hemmafru(man) ;)


det var måndagen so far

Just d, The walking dead har börjat igen!!! Som jag längtat, underbart.

Sen är det 4 år sedan idag som en idiot tog pappas liv. Tänk vad fort det går, drt känns så nära men ändå så långt bort.
För er som vill läsa lite tankar och liknande har ja en blogg om just pappa.

www.ompappa.blogg.se

















Kommentarer
Postat av: Shopaholic ♥ Livet som nybliven mamma till tre!

Lilla bebis, såå mysigt med allt planerande och funderande :) hoppas du får må bättre snart och slippa spy :/
Kram

2013-02-13 @ 22:37:49
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback