Loppi.se





Jag ansökte om att få hem en blogbag från loppi.se :)
Fick hem detta fina :)

Philips avent natural nappflaska
Philips avent grown up cup
Natusan lotion
Natusan bath
Natusan baby oil
Natusan zinksalva
Folksam barnkit

Jag hoppas ju såklart att jag aldrig ska behöva testa barnkitet med plåster och så ;) Men eftersom Hugo har en storasyster, vet vi att olyckan lätt är framme, tyvärr. Väldigt smart kit som åkte direkt ner i skötväskan :)

Sen har vi testat zinksalvan, som jag gillar och även Hugo gillar :)
Oljan är sådär tycker jag, väldigt kladdig för min smak :)

Nappflaskan tänkte ja ge till min mans syster som får en bebis i mars. Eftersom Hugo redan hunnit bli 3 månader ( och inte ammas längre) och äter lite mer än så :D

Resten kommer jag med mer betyg om eftersom vi inte hunnit testa allt.

De har även ute en julbag - kika du med och ansök om en :D
Facebook.se/Loppievent




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback