Söndag dan före stora dagen D :)

Imorn gäller det, då får bebis max 3 dagar på sig! Låter lagom tycker jag :)
Har ju allt känningar, mensvärk till o från och ett tryck ner så fort jag står upp! Men det kan ju hålla på i fleera dagar/veckor. Vissa har ju så tidigt i graviditeten. Med Ewelina hade jag inget alls, vakna bara kl 3 på natten av värkar :) så de kan ju bli så denna gången med, att de bara kommer utan direkt varning! Jaja imorgon är i alla fall BF, så den 22 senast ;) Men jag gissar på den 24-25 som är nästa helg.

Nu till idag, S och Ewelina har röjt på hennes rum. Gaaaalet va saker o kläder hon har. Rensas behövs, och in med nya kläder. Men de orkar ja bara handla när bebis kommit ut så får se när det blir..men S snickra ihop ett par förvaringslådor av en gammal garderob som hon har under sängen nu, Tänkte måla eller tapetsera i någon rolig färg/mönster. Så fort ja orkar ;)

Nu är lillebror här, S o han ska äta pizza. Ja nöjer mig med en cola o chipd/morötter o dipp. Mums mums.. Var ett tag sen nu så de ska bli gooott :)
Kolla på en bra skräckis med!! Kollade på den igår men den va så bra, så vill se den igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback