Orkar inget!

Är inte såååå värst bra med att göra inlägg nu.. haha. Är så seg på dagarna!
Speciellt nu när ja fått tavegyl, blir väldigt yr och trött av dom. Igår var första gången jag somna först på några dagar. Har haft så svårt att komma till ro pga klådan. Ska in till BM på måndag o lämna urinprov. De ska kolla så jag inte har ketoner i urinen, sen hoppas jag få svar på provet jag lämna i ons om klådan.
Har jag ketoner i urinen blir det frågan om sjukhuset direkt och sen se vad man beslutar därifrån. Vilket jag är nästan säker på att jag inte har, men jag kräks ju fortfarande så man vet ju aldrig.
Annars så rullar allt på, tillbringar mesta tiden på toalett o i sängen. Med ipad och netflix går det allt ;)
Ewelina börjar dagis på tisdag och sen är det äntligen på gång. Bebis är väldigt lugn och har varit det de senaste veckorna tycker ja. Inte mig emot, men visst kan man bli orolig då och då. Dock har han väldigt snabba hjärtljud, DE är jag mer orolig för isåfall. Ligger runt 160-170 o uppåt. Galet!!
Den som sa att pojkar har lägre hjärtljud har ju fel ;) Ewelina låg på 140-150...
Jaja färdig babblat. Bilder kommer ju med såklart :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback