Besök

Idag var det finbesök här , några från pappas sida/min släkt från Norge var här i "stan". Vi var nere vid skräcklan och prata först, sen gick vidare och bada..Jag tog cykeln denna gången för sist fick jag sånna sammandragningar att ja inte orkade med det denna gång, samt att det är väääldigt tungt. Men ja cyklade med Ewelina och S gick och hjälpte henne då och då. Så de tog ju sin tid att jag bara cyklade några bitar och sen gick resten. Och fy tusan vad det kändes tillslut... puuuh! Aldrig igen haha.. nu är det 2v kvar till BF så ja tänker bannemej inte gå så långt nått mer till dess (egentligen världens fjuttigaste promenad).. ;)

Men det blir den promenaden vi börjar med sen när lillebror är här :)
Lagom lång.

Det var i alla fall skoj att se dom, sist var när Ewelina var runt 1-2 år tror ja. Så har vi sagt att vi ska ta en tripp dit snart, men vi får se. Eftersom S är ledig såpass länge nu får man väl passa på! :) Kanske blir nu till hösten. September kanske, får se va bebis orkar med. Det är ju ändå en resa på 80mil härifrån :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback