Bra dag

Fick sms idag om att angelsounden hade kommit. Överlycklig har jag väntat på att kunna hämta den. Goa Madde var här med sin Matilda som är 1 år yngre än Ewelina, de kommer väldigt bra överrens och det är alltid kul såklart :) Vi tjatade lite här först innan vi gick och kika i stan lite. Blev lite saker till Ewelina, som tex målarsaker och kläder. Hittade en jätte snygg jacka till henne, är inte super förtjust i lindex, men ibland ibland hittar man små klädesplagg som e fina och idag hitta jag två till henne :)
Vi gick även och fika, mums.
Senare på dagen när de åkt hem och S kom hem så startade jag angelsound och efter ett litet letande hittade jag hjärtljuden, vi räknade till ca 154 slag i minuten. Ewelina låg med där ungefär, olika varje gång såklart :) Alla fick lyssna och Ewelina gillade det väldigt mycket, skrattade lite och sa att "bebis puttas" när bebisen gjorde små rörelser :)
En väldigt bra sak jag köpt, mycket nöjd för man hörde väldigt väldigt väl :) Både rörelser och hjärtljud. Jag tycker det är så himla långt till v 25 då vi ska lyssna första gången hos barnmorskan. Så glad att jag köpte denna :)














Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin färg hon har på håret. Är det färgat?

Svar: Nämen fy vilken hemsk kommentar, du tror väl inte att man färgar håret på en 4- åring :P haha
jennicka.blogg.se

2013-04-05 @ 13:52:03
Postat av: Sarah - grym fotograf

Trodde också de var färgat men de skulle va konstigt. skit snygg hårfärg och jag gillar hennes grymma stil. Jättesöt tjej :)

Svar: Hehe ja, det blir lite dumt på en sån liten tjej :) Ja den är jätte fin, hoppas hon behåller den färgen resten av livet ;P . Och tack :D
jennicka.blogg.se

2013-04-15 @ 07:38:14
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: Sandra- BF 3/8

Vilket underbart långt och fint hår!!

Svar: Ja, det är riktigt vackert :))
jennicka.blogg.se

2013-04-20 @ 00:57:13
URL: http://sandrateresia.blogg.se
Postat av: Erica

Måste också säga att hon har en oerhört fin hårfärg, riktigt fin röd färg :) Den ska hon vara stolt över när hon blir större, om hon nu behåller den ;)

Svar: Haha ja får hoppas att det är omodernt med att färga håret sen ;P
jennicka.blogg.se

2013-04-22 @ 01:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback