Torsdag - snart fredag :D

Ja, nu är ju snart helgen här. Varje måndag längtar jag efter helgen igen ;)

Det bästa som finns är ju att kunna umgås allihop och få va i varandras närvaro. Otroligt mysigt, och "så typiskt" barnfamiljer antar ja ;D

Idag har ja städat igen, det är ju aldrig rent dygnen runt här som ni förstår, haha. Eftersom jag precis gjort ett rejält röj hann ja med lite andra saker. Som muffins, tant röd är på besök så ja var sugen på nått ;) dock är man bara lite sugen så man bakar, äter lite och resten drar S eller E i sig. Hehe

Nu är maten på G, gratängen är i ugnen och köttet ska stekas snart. Mmm längtar tills det är färdig.
En annan sak jag längtar till är lördag , då ska vi nämligen träffa Elvin för första gången, en söt liten grabb som våra vänner fick den 8sept.
De har Ebba sen innan och de är såååå lika. Åh va ja ska mysa bebis kan ni tro ;)

Nä, nu ska jag spela lite spel här på ipaden, har fastnat så för ett super roligt spel ;)




Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Vilka fina bilder ;) Sötnosen!

2012-09-21 @ 11:31:44
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback