Höst måndag

Ush vilken ruskig dag det är idag då. Regn och blåst, så nu flyger de sista höstlöven av träden. Idag känns det som en riktig oktober dag.
Och alla har klagat på kylan och snön i helgen. Nu klagar alla på detta, näe ja tycker själv att kyla o sol är bättre än detta :)

Och så har jag blivit dålig, magen har iof varit kass sen förra onsdagen. Helt dålig hela morgonen varje dag sen dess, blir ju aldrig så på kvällarna? Knepigt tycker jag..
Men halsont har ja, och de kliar och jag hostar. Fy fan va svårt de har varit att sova i natt, nä fy fan. Vaknat av att de varit så irreterat i halsen. Sen kan man knappt somna om för man ligger bara och tänker på det. Så nu är jag istället super trött och orkar egentligen inte nått -.- men så har ja bokat tvättid och jag MÅSTE tvätta, så ja. Det är det enda ja ska göra idag i alla fall. Någon promenad eller träning blir det inte. Fasiken då, ja som kommit igång bra nu.
Förresten tänkte jag på nått att hitta på till nyår, för mig S och Ewe. Vet ni nått? Nått hotell eller liknande. S fyller ju 25 på nyår med, vi får slå på stort då tycker ja :)

Bilder från helgen:





Kommentarer
Postat av: Darth Vader

Jag vill bara kommentera på din kommentar på kenzas blogg, haha du är så jävla skön! Fler borde tänka som du, haha! Eloge till dig!

2012-11-18 @ 14:49:18
URL: http://leithio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback